– Responsen har varit jättefin och betygen vid våra utvärderingar har varit mycket höga, berättar grundaren av utbildningsprogrammet, Joe Formgren på Precis, med inte så lite stolthet i rösten. Våra öppna och företagsanpassade miniutbildningar passar både vd, marknadschefer, marknadsassistenter, informatörer eller styrelsemedlemmar som vill öka kunskapen och inser vikten av en stark kommunikationsplan.
– Självklart är det en stor fördel för en verksamhet om det är flera personer som delar grundläggande kunskaper inom marknadskommunikation, menar Joe. Vi brukar poängtera att kommunikationen är inte bara en ledningsfråga, utan även en styrelsefråga.

Platsen för utbildningarna är vid Precis egna lokaler i Templet, centrala Gävle. Utbildningarna genomförs som föreläsningar med praktiska exempel och övningar men också som ett forum för utbyte av erfarenheter samt frågestund med högt i tak där ingen fråga är för dum - eller svår!


Några röster från deltagare:

– Bäst var att ni visade på "riktiga" skarpa exempel och mycket information på relativt kort tid. Det var ett bra upplägg med olika block.
Therese Murhagen, Pierre Entreprenad AB, Gävle

– För mig var Google Analytics en aha-upplevelse. Hade stora förväntningar, men visste inte att systemet var så heltäckande.
Ulla Karlsson, Fryksås Hotell, Orsa

– Upplägget var kanonbra på samtliga utbildningar. Filmer varvade med diskussioner och frågor med mera.
Magdalena Strandberg, Du & Jag, Ockelbo

– Väldigt positivt att andra företag finns med så att man får höra lite kring andras både liknande och väldigt olika erfarenheter samt andra perspektiv mot sitt eget ”vad man kan”- eller ”ska göra”-tänk.
Anders Lagerberg, El-Teknik, Gävle

– Jag tycker det var en intressant och lärorik dag. Jag som alltid har tyckt att marknadsföring varit trist, blev glatt överraskad! Det är ju kul ju!
Veronica Laurin, El-Teknik, Gävle

– Bäst var helheten och upplägget. Mediakakan är väldigt intressant liksom pressreleasen och allt kring den är också väldigt bra att få information om.
Claes Pira, Pirab Markservic, Gävle

– Bäst var kommunikationsplanen även om delmomenten gjordes lika bra.
Catarina Hallenberg, Mellansvenska Handelskammaren, Gävleborg och Dalarnas län.

För ytterligare information om utbildningarna se:
http://www.precisreklam.se/page.php?id=27