Förmiddagspasset inleddes med Målgruppsanalys för att sedan följas av miniutbildning i Mediaplanering. Efter lunchen var det PR-planering och dagen avslutades med att alla fick en rejäl genomgång av hur man skapar Pressreleaser. Avslutningsvis fick deltagarna presentera en egen nyhet.

- Alla företag behöver förstärka sin kompetens inom marknadskommunikation, menar Joe Formgren, som efter 30 år i reklambranschen grundat utbildningskonceptet.
- Vi på Precis håller både öppna och företagsanpassade miniutbildningar där gärna flera från ert företag kan delta samtidigt. Det kan gälla både vd, marknadschef, marknadsassistent, informatör eller styrelsemedlemmar för att öka kunskapen och inse vikten av en stark kommunikationsplan.

Utbildningarna genomförs som föreläsningar med praktiska exempel och övningar men också som ett forum för utbyte av erfarenheter samt frågestund med högt i tak där ingen fråga är för dum - eller svår!


Se hela utbildningsprogrammet här:
http://www.precisreklam.se/page.php?id=27

Dagsuppläggen pågår mellan 08.30-16.30
Fika med smörgås 08.00-08.30
Lunch 12.00-13.00 - promenad till Gefle Festvåning (Folkets hus) 100 m.
Fikapaus förmiddag och eftermiddag med kaffe, frukt och kakor.
Avrundning med fri frågestund 16.30-17.00


----------

Om Precis: Uppdraget är att vara våra kunders externa marknadsavdelning. Genom kvalitetssäkrad marknadskommunikation kan ni göra fler och bättre affärer och därigenom öka värdet på er verksamhet.

Vi har verktyg och metoder för strategisk och effektiv kommunikation inom reklam, webb, PR och media. Utveckla er verksamhet genom rådgivning, utbildning, produktion och service i samarbete med oss på Precis.

Tillsammans skräddarsyr vi er kommunikationsplan - snyggt blir det på köpet!

För mer information se: http://www.precisreklam.se
http://www.facebook.com/precisreklam