Ny annonscheck med maxrabatt till alla Gävlebor
2/8, 2012 kl. 15:49I och med premiären för GävleMagasinet den 26 augusti lanseras den nya annonsmöjligheten GävleChecken. Den bygger på att ju bättre erbjudande annonsörerna ger läsarna ju bättre priser får de på just denna typ utav annons.
- Annonsörerna vinner fler kunder med relevanta erbjudanden och Magasinet får högre uppmärksamhetsvärde och fler nöjdare läsare, resonerar Joe Formgren, ansvarig utgivare av Gävle Magasinet som blir en syskontidning till Gestrike Magasinet.
- Syftet är att skapa massor av affärer. Ju högre rabatter från annonsörerna, desto fler affärer gör de. Titta bara på Restaurangchansen där annonsörerna får in massor av kuponger bara erbjudandet är tillräckligt bra. Här skapar vi samma möjligheter fast för alla branscher, till oslagbart pris då vi delar ut erbjudandet i hela 52.000 exemplar som når 100.000 invånare.
Man bör vara aktsam över vilka produkter man under en begränsad tid gör till lockvara men värdet av att få många nya kunder "över tröskeln" är naturligtvis mycket stort.
Fotnot: GävleMagasinet utkommer varje månad i anslutning till löning, undantaget september, november, mars och juni då Gestrike Magasinets stornummer utkommer.
För mer information se:
http://www.gavlechecken.se
eller magasinen:
http://www.gavlemagasinet.se
http://www.gestrikemagasinet.se
0:- Fri för nedladdning.
Antal tecken i artikeln: 1666
Materialet får bara användas, helt eller delvis, efter godkännande av publicisten eller medverkande i text och foto.