– Det blir en sprängfylld heldag där vi går igenom varumärkesplattformen, kommunikationsplanering, hemsides–upplägg och marknadsföring på internet, hälsar Joe Formgren som håller i utbildningarna på Precis.
Vi kommer att genomföra turbovarianter av 16 olika miniutbildningar där vi bland annat går igenom varumärket, storytelling och målgruppsanalys samt hur man lägger upp en PR-plan och marknadsför sig på internet.

– Både vd, marknadschef, marknadsassistent, informatörer eller styrelsemedlemmar har nytta av att öka kunskapen och inse vikten av en stark kommunikationsplan, berättar Joe. Vi arbetar med strategisk kommunikation och vårt uppdrag är att öka förståelsen hos våra uppdragsgivare hur de kan göra fler och bättre affärer.
Framtiden tillhör de företag som blir lika bra på att kommunicera som de är på att producera och leverera. Därför är kommunikation inte bara en ledningsfråga - det är en styrelsefråga.

Kommunikationsbyrån Precis håller både öppna och företagsanpassade miniutbildningar för företag och organisationer som vill förstärka sin kompetens inom marknadskommunikation.
För mer information om utbildningarna se:
http://www.precisreklam.se/page.php?id=27