Varumärket - värdefullare än du tror!
21/11, 2012 kl. 12:50Kunskap om varumärkets betydelse för utvecklingen av en konkurrenskraftig verksamhet utgör idag grunden för ett framgångsrikt och konkurrenskraftigt varumärkesbyggande. Hur vi kan få ökad förståelse för hur vi ska utveckla och bygga vårt eget varumärke blir allt viktigare.
Mellansvenska Handelskammaren erbjuder nu dig ett intensivt men omfattande och fördjupande föreläsnings- och workshopsprogram som med både teoretiska och praktiska inslag ger deltagarna ökad kunskap och förståelse om varumärket. Du får även konkreta redskap som direkt kan användas för att stärka ditt företags varumärke.
-Varumärketur ett historiskt perspektiv
-Varumärketsanatomi och själ
-Identitet, profil och image
-Differentiering
-Positionering
-Värdegrund
-Mission/Vision
-Dagens media och kommunikationssamhälle
-Strategi, praktik och taktik
-Relationskapandets konkurrenskraft
-Upplevelsebaserad marknadsföring
-Hur idé, kreativitet och innovation kan spela roll i utvecklingen
-Det personliga varumärkets kraft
Under de två halvdagarna kommer du få tillhanda kursmaterial som du kommer kunna arbeta vidare med i den egna verksamheten.
Ditt varumärke är kanske din viktigaste och mest värdefulla tillgång för framgång!
Datum: 6 och 12 december
Tid: Kl. 09.00-12.00
Pris för två halvdagar:
2 925 kronor för medlemmar
3 900 kronor för icke medlemmar
Plats: Meddelas senare
Anmälan: aktiviteter@mhk.cci.se senast 30/11
Denna artikel är publicerad på Frederik Olsens tidning via SvenskPress.se.
Se villkor här »