Joe Formgren, effectplus.se och Kalle Norling, Brynäs IF bjuder in till att prova på "En bra affär".

Inbjudan: Prova på En bra affär på Gavlerinken 14/3

21/2 kl. 00:00

Vi har det stora nöjet att bjuda in alla effectare som är intresserade av att göra bra affärer att prova på Brynäs nya framgångsrika affärskoncept ”En bra affär” torsdag den 14 mars.

– Det här är ett helt nytt koncept i regionen med både sälj och inköp som är garanterat både kostnads- och tidseffektivt, berättar Kalle Norling, Brynäs IF, dessutom får ju deltagarna välja vilka de skall träffa.

Prova på affärsdagen där ni garanteras minst 20 stycken affärsmöten avslutas med en gemensam lunch.
– Ett mycket spännande och konstruktivt initiativ av Brynäs, säger Joe Formgren på effectplus.se. Då vi idag samverkar med de bästa nätverken i regionen som alla är nischade inom olika områden så är det ju en fantastisk möjlighet för alla effectare att få möjlighet att prova på och ta del av Brynäs nya affärsmodell som är optimerad för just de som vill göra bra affärer.

Priset är 4.500:- exkl. moms.
Sista anmälningsdag är fredagen den 8 Mars.

För intresse att delta på affärsdagen den 14 mars på ett effectfullt sätt kontakta:
Joe Formgren
070-679 79 00
joe@formgren.com

En bra affär
Information Affärsdag 14 mars

Datum: Torsdag 14 mars
Plats: Gavlerinken
Tid: 07.30 – 12.45
Sista anmälningsdag: 8 mars

07.30 Ni är välkomna för att iordningsställa din mötesplats. När ni kommer serveras kaffe och smörgås
07.50 Information om affärsdagen
08.00 Mötesdagen börjar
11.45 Mötesdagen avslutas och vi äter en gemensam lunch i vår bistro, entréhallen

Ni har under dagen chansen till minst 20 stycken affärsmöten. Möten ”face to face” med företag som ni valt att träffa eller som vill träffa er i syfte att diskutera vilka affärsmöjligheter som finns mellan era företag. Varje möte är 15 minuter långt.

Hemmabord: Möten på era hemmabord är baserade på de önskemål och prioriteringar ni själva gjort. Dessa möten hålls vid ert tilldelade bord och det är ni som öppnar och leder mötet även om 15 minuter räcker till för ett ömsesidigt samtal.

Bortabord: Hit går er inköpsansvarige kollega. Ni ser i listan vilket bordsnummer ni ska besöka och ser till att befinna er där i tid. Kom ihåg att det kan finnas lika mycket pengar att tjäna på att hitta en ny leverantör eller partner som på ett säljmöte.

Varför har jag inte fått alla mina val infriade? Är man 2 representanter för företaget på plats har man 10 tillgängliga mötestider på sitt hemmabord och 10 på sitt bortabord, och är det fler än 10 företag som vill träffa samma företag räcker inte möten till. Ambitionen är att ni ska få träffa alla era 10 val, men några av dessa möten kan bli informella möten på ”Torget”. Kontakta moderatorn eller någon i representant från Brynäs för hjälp eller företaget själv direkt.

Vad gör jag när jag har en lucka i schemat? Luckor i schemat kan bero på sena avbokningar samt att alla inte har möjlighet att närvara med 2 personer (sjukdom etc). I möteslokalen finns ett ”Affärstorg”. Passa på att hitta nya spontana möten där och se till att utnyttja dagen till fullo. Drick, vatten, te eller kaffe eller ta en frukt.

Framgångsfaktorer: Förbered ditt erbjudande och utnyttja tiden. Gräv vidare, finns det inte möjlighet till ett samarbete i just detta fall kanske personen i fråga har en annan affärspartner som kan vara intresserad av dina varor eller tjänster. Det är okay att fråga och så förbered dig på att fatta beslut.

Att tänka på: Det är ni som deltagare som avgör om dagen blir lyckad eller inte. Ta alla möten, inköp som sälj på största allvar och hjälp varandra till affärer. Ta med roll-ups, beachflaggor och visitkort!

Se inslag från tidigare affärsdag här:
https://www.brynas.se/artikel/jsz9ajozs-1ekad/det-ar-ett-jattespannande-koncept-tycker-jag

Varmt välkomna till Gavlerinken!

Bildtext: Joe Formgren, effectplus.se och Kalle Norling, Brynäs IF bjuder in till att prova på "En bra affär" på Gavlerinken den 14 mars.

Publicerad via YodoNews i samarbete med SvenskPress.

Joe Formgren

Joe Formgren

Gestrike Media AB

Från Gävle, Gästrikland

Medlem sedan 2007-04-21

Joe Formgren är reklamman, marknadsförare och kommunikationsstrateg. Grundare av SvenskPress.se genom Gestrike Media AB och delägare i Precis Rek... Läs mer

Ladda ned

0:- Fri för nedladdning.

Vad vill du läsa?

Publicera

Mer läsning

Välj ditt språk

Senaste nytt

Hjälp

Stäng